Er zijn veel fusies en overnames in de PR-wereld. Blijft Paradigmata Media onafhankelijk?

Het bureau van de toekomst

Tech­no­lo­gie verandert onze com­mu­ni­ca­tie. Tussen we­reld­bur­gers én in de manier waarop vraag en aanbod elkaar vinden, Razendsnel. Een tijd vol kansen en uit­da­gin­gen voor ver­nieu­wen­de denkers.

Echte aandacht is alles bepalend

De meeste bureaus zijn van een andere eigenaar. Grote bureaus zijn zelfs vaak ketens. Dat kun je vergelijken met Fastfoodketens. Bij zo’n keten ben je niet van jezelf en zou je ook voor klanten werken waar je niet voor wilt werken, omdat er internationale deals zijn gemaakt. En dat is niet waar we bij Paradigmata Media voor staan. Wij willen echt onafhankelijk zijn en onze klanten vinden de betrokkenheid en echt contact ook prettiger.

Wezenlijke Verbindingen

Wij ontwikkelen creatieve businessoplossingen op het snijvlak van marketing & technologie. Door jarenlange ervaring in de online media weten we als geen ander hoe we de doelgroep moeten bereiken én boeien. We proberen in zoveel mogelijk disciplines de beste te zijn, bijvoorbeeld bij het maken en versterken van wezenlijke verbindingen tussen mensen, merken en media. Om een bureau overzichtelijk te houden – qua mensen en overhead – is het niet optimaal om alle expertise in huis te hebben, maar om samen met een flexibele schil te werken om specifieke vragen op te lossen. Voor skills waar we bij Paradigmata Media niet de beste in zijn zoeken we altijd een partner zodat ieder bureau zich op zijn specialisatie kan richten, maar we tegelijkertijd een uitgebreide dienstverlening kunnen aanbieden. Partners voegen hun eigen kennis toe, bijvoorbeeld van een land, sector of specialisatie. Bij een gewoon communicatiebureau wil men per se alles zelf maken, dus die willen altijd iets bedenken dat aansluit bij wat ze in huis hebben, want daar verdienen ze hun geld mee. Dat doen wij anders. Ja, wij blijven Privately held.

Resultaten

De meeste Bureaus hebben de neiging om creativiteit centraal te stellen en het vooral over dat aspect van hun werk te hebben. Ze tonen werk, maar verzuimen erbij te vertellen wat de vraag was en tot welk resultaat hun bijdrage heeft geleid. Bureaus blijven algemeen, terwijl wij bij Paradigmata Media de klant zo specifiek en concreet mogelijk voorbeelden laten zien, die relevant zijn in relatie tot hun eigen vraagstukken.

Vraag jij je wel eens af hoe je jezelf, jouw merk of organisatie in de etalage zet, op een manier die bij jou past? info@ParadigmataMedia.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *