De nieuwe stijl van Amsterdam Today

 

Amsterdam Today

De huidige operatie is een andere dan die in 2014. Toen ging het om een revolutie. Nu zijn de aanpassingen subtieler en is er sprake van een evolutie. In termen van merkstrategie is Amsterdam Today opgeschoven van ‘branded’, naar sterk ‘endorsed’, naar bijna ‘monolitisch’. Voor de de nationale en internationale bewoners, bedrijven, bezoekers en beïnvloeders van de prachtige en dynamische Metropool Amsterdam wordt het eenduidiger, krachtiger en daardoor herkenbaarder en communicatiever.

Binnenkort

  • Wat hetzelfde blijft
  • Wat verandert
  • Journalistiek
  • Verdienmodellen
  • Interviews en Portretten

Vraagt u zich wel eens af:

Hoe u uzelf, uw merk of organisatie in de etalage zet, op een manier die bij u past? Of hoe u online zorgt voor een stevige persoonlijkheid van uw merk? Hoe slim uw marketingplan ook in elkaar zit, zonder communicatie zal er weinig van terechtkomen. Uiteindelijk is elk marketingvraagstuk een communicatievraagstuk. Juist merken met idealen begeven zich vaak op nieuw terrein. De behoefte om onze creativiteit in te zetten voor een betere wereld leidde tot de oprichting van Paradigmata Media en Freelance Journalism.
Benieuwd of wij iets voor u kunnen betekenen? Bel: 06 51 792 777 of stuur een bericht: M.Lindeblad@Paradigmata.nl

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *