Bij Paradigmata Media zijn wij steeds in beweging. Het gaat erg goed en het eerste halfjaar draaiden we opnieuw goede cijfers. En met de komst van Renewable Energy Technologies breiden we flink uit. Dit maakt ons relevant voor meer duurzame merken, en voor onze klanten betekent het dat we nog wat meer voor ze kunnen betekenen. Wellicht titels en mogelijkheden bundelen, om zo nog meer impact voor ze te kunnen realiseren. Paradigmata Media heeft een goed netwerk bij adverterend Nederland. Met veel duurzame adverteerders hebben we al eens iets gedaan. Met ons team zijn we dagelijks in contact met marketeers en veel mediabureaus.
Synergie & Advies
Wij zijn steeds bezig met verbeteren van ons netwerk. In Amsterdam werken 80.000 mensen in de creatieve industrie, van modeontwerpers tot filmmakers, van reclamejongens tot kunstenaars. De sector is goed voor een slordige 4,5 miljard euro omzet op jaarbasis. Een belangrijke sector die grotendeels bestaat uit freelancers. FreelanceJournalism.eu is de creatieve tak van Paradigmata Media. Ons eigen netwerk met meer dan 2500 leden. De merken waar wij voor mogen werken zijn samen sterker dan ieder afzonderlijk. Met ons totale gebundelde aanbod is de kans veel groter dat we merken kunnen helpen, en dus in contact kunnen komen. De enorme hoeveelheid aan mogelijkheden én het feit dat ons aanbod dynamisch is, zorgt er daarnaast voor dat we oprecht adviseren.
Branded Content & TikTok
We zijn nu bezig met een nieuw jongerenmerk waarbij we Nederlandse scholieren van acht tot en met twaalf jaar aanspreken. Hiervoor zijn we druk in de weer met TikTok. TikTok is de nieuwe video-app, razendpopulair onder ‘Generatie Z’ – tieners dus. Het is een heerlijke én kloppende mix van mobile-first video’s, muziek, VR-filters (zoals op Snapchat), hashtags, populaire merken, en influencers. En de eerste resultaten zijn veelbelovend. Veel video’s gaan al ruim over de 100.000 views en worden al duizenden keren geliked.
De content op TikTok is net zo gevarieerd en wild als zijn user base: zingen, lip-synchroniseren, dansen, comedy-schetsen, grappen, trickshots, stop-motionartiesten, atleten of gewoon alledaagse kinderen die hun creativiteit of een alledaags stukje leven laten zien. Er is geen tekort aan memes. In de afgelopen maanden is TikTok-content viraal gegaan naar andere sociale kanalen, waardoor miljoenen views op Twitter en Instagram werden verzameld. Sommige compilatievideo’s van TikTok hebben tientallen miljoenen weergaven op YouTube. Hoewel het platform is gebouwd om de massa te laten creëren, zijn er nu “creators” die naar de top van de spreekwoordelijke hitlijsten zijn gestegen en nu de aandacht van grote merken trekken.