We krijgen bij Paradigmata Media vaak exclusieve ervaringen aangeboden zoals een bijzonder evenement, persreis, interview of een opening van een art gallery of luxe winkel. Bij deze exclusieve ervaringen waarbij er ook sprake is van nieuwswaarde kan op basis van free publicity veel bereikt worden. Daarom zeggen we bij Paradigmata Media ‘free publicity first’ met als doel om onze lezers van Amsterdam today een goed verhaal te bieden.
Onze vorm van journalistiek noemen wij “Immersive Journalism”. Dat betekent dat wij nieuws brengen alsof je er als lezer zelf bij bent geweest. Immersive Journalism levert daardoor extra beleving op bij onze bezoekers van Amsterdam Today.
De redactie van Amsterdam Today is elke dag druk bezig om fraaie content te plaatsen met vele foto’s en vaak aangevuld met een filmpje, zodat de beleving nog groter is en je meer “ervaart” over het gepubliceerde bericht.
Mediapartner
Als mediapartner worden we na deze events of openingen regelmatig beloond om betaalde redactionele content onder de aandacht te brengen. Hierdoor is de relatie die wij met onze klanten hebben volkomen in balans. Houdt u ook van een duurzame relatie waarin gehaald en gebracht wordt?
Menno Lindeblad
Communications Director at Paradigmata Media